Monday 15 July 2013

Najboljši malinov sladoled.

V soboto se je našlo še nekaj banan, ki mi jih nevem kako ni uspelo pojesti :) Zato so seveda romale v skrinjo in kasneje v sladoled seveda.

Svoj del k sladoledu je prispevala še babica, ki v svojem vinogradu pridno skrbi za nekaj grmov malin, ki jih vsakokrat z veseljem obiram. Tokrat sem se najprej spravila na streho, med veje sosedove češnje, da najprej napolnim svoj želodček s kosilom, tako bo namreč ostalo več malin za sladoled. Bile so ravno prav zrele, rdeče, dišeče, vabljive in sočne. Moj želodec je bil zadovoljen, jaz pa tudi.
In potem na lov za malinami. Nabralo se jih je bolj malo, zahvaljujoč mojemu bratu ki je zadnjo sezono malo preveč porezal robidove grme. Še vedno mi gre malo na jok, ko pomislim, da je bil razlog lenoba pri obiranju malin. A nič ne de, hvala bogu se vsi grmi hitro razraščajo in že naslednje leto pričakujem malo bogatejši pridelek.

In kaj je v sladoledu? 7 velikih zelo zrelih predhodno zamrznjenih banan in 4 skodelice malin. Po želji lahko dodate še ščepec vanilije ampak tako okus, kot aroma sta že brez tega dodatka nebeška :)

Pa dober tek!

No comments:

Post a Comment